Nabigatzeko laguntzak

Hizkuntza aukeratzeko menua
Facebook Twitteryoutube

Kontaktua
HARREMANETARAKO
Logotipo de Txingudiko Zerbitzuak

Web orriaren edukia
 

Fakturazio berriaren gaineko informazio guztia

Txingudiko Zerbitzuaken fakturazio eta fakturen kontsulta sistema berria

Zergatik aldatu da fakturak paperean bidaltzeko sistema?

Orain arte Txingudiko Zerbitzuaken fakturazioa hiru hilean behin egiten zen, eta kobrantza zati berdinetan zatitzen zen hiruhilekoko hiru hilabeteen artean. Sistema hori nahiko zaharra zen eta hala zen bere garaian kontagailuen irakurketak abonatuen kontagailuetara joanda egiten zirelako eta horrek denbora dezente zeramalako. Administratiboki konplexua eta garestia zen hiruhileko fakturazioa eta hileko zatikako kobrantza proportzionala. Gaur egun hori ez da beharrezkoa teleirakurketa ezarri izanaren ondorioz, haren bidez ia egunean baititugu abonatu guztien kontsumo datuak. Bestalde, uste dugu 1 hilabete = hileko kontsumoa = 1 ordainketa sistema argiagoa eta errazagoa dela abonatuentzat.

 

Zer onura ditu aldaketa horrek?

Hiruhileko fakturaziotik hileko fakturaziora igarotzean, administrazio kostua murriztu egiten da, baina fakturen bidalketa biderkatu egiten da, eta horrek kostu ekonomikoa eta, batez ere, ingurumenekoa handitzen ditu. Txingudiko Zerbitzuak abangoardiako erakundea da ingurumenaren kudeaketan, hezkuntzan eta sentsibilizazioan, eta ezagutza handiak ditu arlo horretan; beraz, gaudena bezalako larrialdi klimatikoko egoeran, gure ustez, ezinbestekoa da gure karbono aztarna eta eskualde osokoa murriztuko duten neurri serioak hartzea.

Gainera, ekonomikoki oso kostu handia murriztea da, hilero 41.000 gutun baino gehiago bidaltzeak oso kostu handia baitu. Fakturak paperean bidaltzeari uzteak dakarren kostuaren murrizketa dagoeneko sartuta dago eskaintzen diren zerbitzuengatik kobratzen den tasan.

Nola jakingo dut zenbat kobratu didaten faktura paperean bidaltzen ez badidate?

Faktura paperean ez bidaltzeak ez du esan nahi faktura hori ez dagoenik. Aurrerago azalduko ditugun beste bide batzuetatik jaso edo kontsultatu daiteke. Baina, OSO GARRANTZITSUA, ordainagiria banku erakunde batean helbideratua baduzu, hilero bidaltzen dizuten ordainagirian, zure bankuarekin adostu duzun bidetik, zure fakturaren ordainketa eta fakturaren zenbait datu agertuko dira:

  • Faktura mota (URA – URA ETA ZABORRA – ZABORRA).
  • Fakturaren zenbakia – urtea eta aldia – fakturatutako m3-ak.
  • Faktura deskargatzeko web helbidea + faktura deskargatzeko sartu beharreko kodea.
  • Horniduraren helbidea.
  • Hori guztia banku ordainagiriak uzten dituen 140 karaktereen barruan.

Horrenbestez, zure kontsumoen eta egiten dituzun ordainketen berri izango duzu hilero.

Fakturak paperean bidaltzen ez badizkidate, nola kontsulta ditzaket beste moduan?

Dagoeneko paperean bidaltzen ez diren arren, hainbat bide ezarri dira hileroko fakturak kontsultatzeko eta/edo deskargatzeko. Horietako edozein aukera dezakezu.

Abonatuaren ataria

Atarian alta emanda banago, https://ataria.txinzer.eus/, nire kontratuko faktura guztiak deskargatu ahal izango ditut nire ohiko sarbidearekin.

Abonatuaren atarian alta emanda ez banago, harpidetu egin naiteke. Horretarako, jendeari arreta emateko bulegora joan beharko dut Irungo Junkal kaleko 26. zenbakiko beheko solairuan, astelehenetik ostiralera: 08:15etik 14:30era, abonatu gisa agertzen naizen NANarekin. Presentzia fisikoa ezinbestekoa da klabeak jasotzen dituen pertsona Txingudiko Zerbitzuakeko abonatua dela egiaztatzeko.

Eta atarian alta eman nahi ez badut, haren atal publikotik, fakturak deskargatzeko atalera sar gaitezke. Atal horretatik, hileko faktura deskargatu ahal izango da, kontratuaren titularraren NANa eta banku erakundeak helbideratutako abonatuei bidalitako banku ordainagirian agertzen den kodea sartuta.

Web orria: www.txinzer.eus

Txingudiko Zerbitzuaken webgunean atal zehatz bat egongo da Hileko Fakturak deskargatzeko. Faktura deskargatzeko, zure NANa eta zure banku bulegoak bidalitako banku ordainagirian ageri den kodea sartu beharko dituzu.

Gogorarazi nahi dugu sistema horren bidez hilabete bakoitzeko fakturak bakarrik egongo direla eskuragarri, ez jaulkitako guztiak.

eFactura

eFakturan izena emandako abonatuek unean-unean jasoko dute digitalki sinatutako faktura elektronikoa horretarako emandako helbide elektronikoan.

Posta elektronikoa

Faktura bidaltzeko eskatu behar duzu honako helbide honetan: txingudi@txinzer.eus, eta zure helbide elektronikoa adierazi, ondoren faktura jaso dezazun, NANaren fotokopia bidalita.

Faktura helbide elektroniko batera bidaltzeko eska dezakezu 900119384 doako telefonora deituta, kontratuaren titularra zarela egiaztatu ondoren.

Izango al da faktura paperean bidaltzeko salbuespenezko kasurik?

Bai, nahi duten pertsona guztiek eskatu ahal izango dute fakturak paperean bidaltzeko, 900119384 telefonora deituta edo Irungo Junkal kaleko 26. zenbakiko beheko solairuan dagoen bulegora joanda, astelehenetik ostiralera 08:15etik 14:30era, abonatu gisa agertzen den NANarekin.

Zer gertatzen da ordainagiria banku kontu batean helbideratuta ez badut eta bankuko ordainagiria iristen ez bazait?

Ordainagiria banku erakunde batean helbideratuta ez duten abonatuek faktura paperean jasotzen jarraituko dute beren etxean.

Fakturaren erregularizazioa urtarrilean

Txingudiko Zerbitzuaken 2020ko urtarrilari dagokion fakturan kobrantza erregularizatu da hileko fakturaziora egokitzeko.

Horren arrazoia da 2019-12-31ra arte hiruhileko bakoitzean bidaltzen zela faktura, eta hileko zati proportzionaletan kobratzen zela. Urtarriletik aurrera, faktura horiek hilerokoak izatera pasatu dira, eta haien kobrantza ere bai.

Horregatik, eremu guztietan hileko fakturaziora egokitu ahal izateko, 2020ko urtarrileko fakturan kontsumoaren erregularizazioa egin da, iazko azken fakturazioaren dataren arabera.

Gainera, Irungo eta Hondarribiko eremu guztiak ez ziren hiru hilean behin hilabete berean fakturatzen, eremu bakoitzak hiruhileko fakturazio aldi ezberdina baitzuen, antzina egiten zen kontagailu analogikoen irakurketaren ondorioz.

  • 1. EREMUA (Behobiatik Erdialdera) - Hiruhileko azken fakturazioa: 2019-10-31.
    • 2020ko urtarrilaren 31ko fakturazioan 2019ko azaroko eta abenduko ur kontsumoak eta 2020ko urtarrileko ur kontsumoa sartu dira, bai eta Uraren kuota finkoa eta urtarrilari dagokion zaborraren tarifa ere.
  • 2. EREMUA ( Hondarribia )  -   Hiruhileko azken fakturazioa: 2019-11-30.
    • 2020ko urtarrilaren 31ko fakturazioan 2019ko abenduko ur kontsumoa eta 2020ko urtarrileko ur kontsumoa sartu dira, bai eta Uraren kuota finkoa eta urtarrilari dagokion zaborraren tarifa ere.
  • 3. EREMUA (Erdialdetik Kateara)  – Hiruhileko azken fakturazioa: 2019-12-31.
    • 2020ko urtarrilaren 31ko fakturazioan 2020ko urtarrileko ur kontsumoa bakarrik sartu da, bai eta Uraren kuota finkoa eta zaborraren hileko (urtarrila) tarifa ere.

Kontsumoen fakturazio datu horiek egiazta daitezke aurreko irakurketa datarekin eta abonatu guztiei bidali zaien 2020ko urtarrileko fakturan jasotako egungo irakurketa datarekin.

Otsailetik aurrera, abonatu guztiei, beren eremua edozein dela ere, hilabete horretako kontsumoa eta kuota finkoak soilik fakturatuko zaizkie, eta horrela hurrenez hurren. Hileko kontsumoa, hileko fakturazioa.

Kontuan izan behar dugu ura % 1,46 igo dela 2020an kontsumo guztien batez besteko tarifaren gainean, eta materia organikoaren bilketan parte hartzen ez dutenentzako etxeko tarifa % 3,8 igo dela; beraz, izoztuta geratu da materia organikoa biltzeko kanpainan parte hartzen duten etxeko abonatuentzako tarifa

Nire baimena behar al da fakturazio elektronikoa jasotzeko?

Fakturak modu digitalean kontsultatzeko sistema hori ez da fakturazio elektronikoa, eta, hartarako, egiaztapen sistema eta forma elektroniko oso zorrotzak behar dira, eta, horretarako, abonatuaren berariazko baimena behar da. Sistema berri hori fakturaren harreratzat eta kontsulta digitaltzat har daiteke.

Kontsumitzaile gisa ditudan eskubideak urratzen al dira sistema berri horrekin?

Ezetz uste dugu, ez baitiogu uko egiten faktura paperean bidaltzeari, baina iruditzen zaigu gaur egungo ingurumen egoeran denok ahalegina egin behar dugula gure ohiturak aldatzeko eta esparru horretan gure aztarna hobetuko duten tresna eta kanal berrietara egokitzeko. Badakigu kolektibo batzuentzat zailagoa dela aldaketa hori, eta haiekin arreta berezia izango dugu kaltetuak izan ez daitezen. Txingudiko Zerbitzuakek, erakunde publikoa den aldetik, bere abonatuei eta eskualdeko herritar guztiei zerbitzurik onena emateko konpromiso irmoa du, ingurune garbi eta osasuntsua izateko.

Non jaso dezaket xehetasun handiagoz gai honekin zerikusia duen guztiaren informazioa?

Txingudiko Zerbitzuakek bide ugari eskaintzen dizkizu gurekin harremanetan jartzeko. Hona hemen:

Herritarrei arreta emateko bulegoa: Junkal kalea 26, behea, Irun, astelehenetik ostiralera: 08:15etik 14:30era.

Web orria: www.txinzer.eus eta posta elektronikoa txingudi@txinzer.eus

Doaneko telefonoa: 900 119 384

Twitteren: @txinzer

Facebooken: www.facebook.com/txinzer

Gainera, Txingudiko Zerbitzuaken zuzendari kudeatzaile Leire Zubiturrek emango duen hitzaldira gonbidatzen zaituztegu:

  • Datorren martxoaren 4an, 18:00etan, Irungo Palmera-Monteron.
  • Martxoaren 10ean, 17:30ean, Hondarribiko Kasino Zaharrean.

Txingudiko Zerbitzuakek eta Acubi Bidasoko Kontsumitzaileen Elkarteak elkarlanean antolatu dituzte ekitaldiak.

 

Web orriaren oina
© 2022 Servicios de Txingudi - Txingudiko Zerbitzuak (STTZ)